Niin miten oikein jaksan päivästä toiseen?
Tulee päiviä jolloin en vain yksinkertaisesti jaksa millään nousta sängystä koska on niin paha olla.
Mikä minut saa sitten piristymään ja jaksamaan?
Piristymään ei välttämättä aina saa mikään, mutta yleensä minut saa piristymään huonoina hetkinä oma babybrother eli pikkuveli joka on vielä todella pieni,
musiikki! kyllä oikeasti musiikki saa minut jaksamaan ja pirteämmäksi.. ennenkun edes itse huomaan laulan mukana ja olen pirteämpi,
KAHVI tämä ei selittelyä vaadi sillä olen addiktoitunut kahviin,
leipominen ja ruuanlaitto, kyllä mutta jos on todella huono päivä ei huvita ollenkaan leipoa tai tehdä ruokaa mutta sitten kun sitä vain alkaa tekemään niin se piristää,
Netflixin ja Youtuben katsominenkin piristää sillä tubettajille ei voi olla nauramatta aina välillä,
mutta on yksi asia yli muiden tällä hetkellä ja se on oman ihastukseni kanssa jutteleminen whatsappissa tai naamatusten, meitä voisi kai sanoa parhaiksi kavereiksi sillä olemme aika läheisiä.
Jokaisella ihmisellähän on omat asiat mitkä saavat juuri hänet iloiseksi, pirteäksi ja jaksamaan.
Ainiin melkein aivan unohdin, minut saa myös iloiseksi ja jaksamaan kaikki eläimemme ja luonnossa oleminen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti